B2C

 Z ostatniej chwili
  • Nie znaleziono żadnych wpisów
    Prawdziwa kraina zabawek

Prawdziwa kraina zabawek

Prawidłowy rozwój dziecka polega nie tylko na nauce w szkole. Równie ważną rolę w jego życiu odgrywa zabawa i czas na nią przeznaczony. Wbrew pozorom nie jest jednak łatwo wybrać zabawki dla najmłodszych. Z jednej strony to kwestia odmiennych upodobań maluchów, z drugiej natomiast pojawia się problem, co wybrać, by

0 komentarzy Przeczytaj cały artykuł
    Innowacyjne technologie

Innowacyjne technologie

Innowacyjne technologie na dzień dzisiejszy wykorzystywane są praktycznie w każdym przemyśle. W różnych gałęziach gospodarki, ale i wszędzie tam, gdzie klienci oczekują większych udogodnień, ulepszeń i rozwiązań przynoszących korzyści w ich codziennym życiu. W Internecie znajdziemy naprawdę firm zajmujących się przemysłem chemicznym, a przede wszystkim wytwarzaniem płynów do kompleksowej pielęgnacji

0 komentarzy Przeczytaj cały artykuł

Proces tworzenia dokumentacji ofertowej w firmie

Dokumenty ofertowe kluczową częścią procesu biznesowego. Służą jako podstawa każdej transakcji prawnej lub finansowej i są wykorzystywane w wielu innych branżach, takich jak opieka zdrowotna, edukacja, ubezpieczenia i rząd.

0 komentarzy Przeczytaj cały artykuł
    Marketing 3.0 szkolenie dla MŚP

Marketing 3.0 szkolenie dla MŚP

W ciągu ostatnich 5 lat marketing przeszedł już nie ewolucję ale prawdziwą rewolucję. Morze możliwości sprawia, że marketerzy i osoby odpowiedzialne za rozwój marki muszą podejmować szybkie i trudne decyzje. Mamy do czynienia ze zmianą rzeczywistości funkcjonowania marek i ich klientów.

1 komentarz Przeczytaj cały artykuł
    Marka, dobre imię marki w Internecie

Marka, dobre imię marki w Internecie

Marka, dobre imię, sytuacje kryzysowe i PR w Internecie Tytułowa marka, coraz częściej ostatnio również w Polsce nazywana brandem czy trade markiem, to według definicji Wikipedii to znak określający producenta, tj. nazwa lub symbol graficzny (znany także jako znak towarowy) umieszczany na produktach lub innych wyrobach należących do brandu. Stosowany

0 komentarzy Przeczytaj cały artykuł